FÖRETAG PENSION CONSULTING – ADMINISTRATION

För framförallt medelstora och större företag kan administrationen av pensioner och försäkringar vara betungande, ta avsevärd tid i anspråk och därmed kosta företaget pengar. Internt avsätts resurser både från HR samt ekonomiavdelningen för att hantera lönejusteringar, krediteringar, löneskatteberäkning, kontering på kostnadsställen, budgetering, ändringar p.g.a. sjukdom, barnledighet, tjänstledighet m.m. Ju fler försäkringsbolag som är parter desto mer komplex struktur och fler separata rutiner. Vi kan hantera alla former av administrativa upplägg. Från de företag som behöver relativt lite stöd och kan arbeta med ett standardiserat administrativt upplägg till företag som önskar ett mer omfattande stöd och elektronisk hantering.

Kom igång redan idag!

Heading

Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa justo sit amet risus. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Donec sed odio dui.

View details »

Heading

Donec sed odio dui. Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa.

View details »